Szukaj

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni. Aby to zrobić musisz poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (formularz wysłany pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Wzór formularzu znajdziesz w zakładce “Regulamin” u dołu strony. Należy go wydrukować, wypełnić wszystkie pola oraz podpisać, a następnie wysłać wraz ze zwracanym produktem.

Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania - towar musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysłany w sposób chroniący go przed zniszczeniem w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodanymi do zamówienia akcesoriami oraz potwierdzeniem zakupu (paragon lub faktura). W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt może nie zostać przyjęty. Zwrot towaru jest realizowany na Twój koszt.

Produkt należy wysłać na poniższy adres:

Pangolin Shop Karolina Radwańska

Al. T. Kościuszki 132

90-451 Łódź

Tel. 693-716-258

Po stwierdzeniu, że towar nie został uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym, skontaktujemy się z Tobą pod podanym adresem email informując Cię o pozytywnym rozpoatrzeniu odstąpienia od umowy oraz zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru wraz z oświadczeniem i potwierdzeniem zakupu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Jeżeli odrzucimy zwrot produktu, ze względu na jego uszkodzenie lub oznaki użytkowania, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o odrzuceniu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

REKLAMACJE

Przy odbiorze przesyłki od kuriera, dokładnie obejrzyj paczkę. Jeśli uległa uszkodzeniu w transporcie, należy nie przyjmować przesyłki oraz spisać protokół szkód wraz z kurierem (na protokole powinny znaleźć się m.in. takie informacje, jak: data i godzina dostawy oraz opis szkód). Spraw­dze­nie prze­syłki przy odbio­rze jest nie­zbęd­nym warun­kiem uwzględ­nie­nia ewen­tu­al­nych rosz­czeń z tytułu utraty lub uszko­dze­nia prze­syłki w trans­por­cie.

Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, należy wypełnić formularz reklamacji (dostępny w zakładce “Regulamin” u dołu strony) a następnie wysłać go pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną do obsługi sklepu. W formularzu należy wypełnić wszystkie puste pola oraz go podpisać. Do niego należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura). Następnie, należy wysłać reklamowany produkt na podany poniżej adres:

Pangolin Shop Karolina Radwańska

Al. T. Kościuszki 132

90-451 Łódź

Tel. 693-716-258


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Tobą poprzez email by powiadomić Cię o statusie reklamacji i naszych dalszych krokach.

Jeśli uznamy reklamację to w ciagu 7 dni roboczych wymienimy produkt wadliwy na produkt pełnowartościowy lub zwrócimy Ci równowartość ceny zakupionego produktu, jeśli jego wymiana nie będzie możliwa. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Jeśli nie uznamy Twojej reklamacji to w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany towar wraz z uzasadnieniem odmowy.


UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek “za pobraniem”. Koszt odsyłki towaru w związku z jego zwrotem lub reklamacją, pokrywasz Ty. Przesyłka “za pobraniem” będzie automatycznie zwraca do Was, po uprzednym naliczeniu dodatkowych kosztów przez operatora.

KONTAKT

W razie wątpliwości lub pytań, napisz do nas: sklep@pangolin.shop.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów